Rondreis door Slovenië en Kroatië

Zesde verslag

Dag lieve mensen,

Wij zijn inmiddels langs de Dalmatische kustweg met veel haarspeld-bochten van Split naar Klenovica gereisd.

Onze volgende bestemming was Banjole in de buurt van Pula in Istrië.

We logeren bij Diana(geen Sauna heren!) en Atilla.Ze herkenden ons onmiddelijk van vorig jaar.

We bezoeken Pula met zijn Romeins Colosseum en de badplaats Rovinj.

Er isgetennist,gezwommen,gewandeld en lekker gegeten.In Medulin hebben we de ons bekende ober Vedran uit Boschnië nog even begroet.

Op 11 juni zijn we richting Slovenië vertrokken naar de plaats Postonja Hier hebben we de beroemde grotten bezocht en ook het kasteel van Predjama bekeken.

We rusten nu een tijdje uit van onze belevenissen in Bohinja Bistrica aan de voet van de Alpen.

Daarna maken we ons op voor onze terugtocht door Oostenrijk en Duitsland.

Viele Grüsze en Küssen

Will en Chris en Corrie en Wim

jeanne en rien

Corrie, Willy, Chris en Wim,
we genieten van jullie reisverslag en foto's. Op sommige plaatsen zijn we ook geweest, en dan is de herkenning leuk. En we krijgen nog meer zin om zelf te gaan. Nog een fijne vakantie en groeten van Jeanne en Rien

nell

Hallo C.W.C.W,
Gisteren ook gereageerd, maar zie nu dat het niet over gekomen is.
Gelezen, en gezien dat jullieontzettend genieten, met mooi weer. Blijf dus maar daar, want hier regent het weer, evenals gisteren (zondag).
An heeft ook alle verslagen en foto's gezien en ze belde nog dat ze met haar verjaardag een moie kaart gekregen had. Wij, Cis, An en ik hebben trouwens ook een leuke vakantie gehad.
Veel groeten,
Nell

Johan

Pula ook een mooi omgeving