Rondreis door Slovenië en Kroatië

Vierde verslag

Dag allemaal,

Wij zijn nu bijna 2000 km verwijderdvan ons geliefde landje.Nog steeds in een goed humeur bij een constante temperatuur van 30 graden plus.

20 Mei zijn we vertrokken richting Zagreb in Kroatië en gestaan op een camping'Terme Catez'compleet met kuuroord,tropische zwembaden en een Casino waarin de dames met wisselend succes aan de roullette-tafels stonden.

De hoofdstad van Kroatië 'Zagreb'bezocht.Een stad met mooie historische gebouwen waarvan de meeste nog duidelijk een opknapbeurt nodig hebben.

Daarna doorgereisd naar de Plitvitka-meren,een wonderschoon meren gebied met ca 600 watervallen.

Ook de stad Bihac in Bosnië-Herzegovina bezocht.Een plaats met een armoedige indruk maar wel met een moskee.

Thans zijn we gearriveerd bij de bekende stad Split.Een fraai gelegen plaats aan de Adriatische Zee.

Later meer over Split en haar omgeving.

Opvallend is het dat op iedere plek waar wij komen zoveel grijs getinte Nederlanders zijn.

Hartelijke groeten van

Corrie en Wim

Will en Chris

Goof en Nel

Bedankt voor jullie verhaal!
Wij wensen jullie nog een fijne voortzetting!
Hier is alles goed al laat het weer wat te wensen over.
De vooruitzichten voor de pinksterdagen zijn erg gunstig, dus gaan we als het kan genieten!
groeten
Goof en Nel

nell

Zaterdagmorgen, vijf voor half 11
Hallo, gezien dat jullie een "moordvakantie" hebben met schitterend weer. Ieder krijgt wat hem toekomt, zullen we maar zeggen.
Volgende week (8 juni) gaan An, Cis en ik naar Braamt. 't Is te hopen dat het weer dan een beetje meewerkt. Verder heb ik niet veel nieuws, behalvedat ik een bank gekocht heb (en een stoel) en in Juli naar Florence ga.
Groetjes,
Nell

Piet en Dina Schipperen

Wij hebben de berichten gelezen. Zullen met belangstelling de rest van het reisverslag volgen.

wij hopen dat jullie nog een fijn vervolg op je reis hebben en weer gezond te ontmoeten in Holland.

Piet en Dina

Leon en Vera van Elewout

hallo allemaal,
wat een prachtige reis, je krijgt gelijk zin om deze ook
te gaan maken.
We genieten volop van jullie verhalen en foto's.
Veel reisplezier nog, lekker eten en drinken en
weer heelhuids thuiskomen hoor!!
Kunnen we weer lekker tennissen,
groet Leon en Vera