Rondreis door Slovenië en Kroatië

Vijfde verslag

Hallo allemaal

Wij hebben het verste punt van onze reis namelijk Dubrovnik in het zuiden van Kroatië bereikt.Intussen zijn we in de stad Split geweest en hebben o.a. het bekende Paleis van Diocletianus bezocht.

Ongeveer 20 km voor Split ligt het schitterde plaatsje Trogir waarvan de oude stad op de wereldcultuurerfgoed-lijst staat.Ook hier hebben we van de prachtige historie genoten.

Onze tocht van Splitnaar Dubrovnik langs de kust is adembenemend mooi..Ondanks de regen,na vier weken,is Dubrovnik zelf een lust voor het oog en kan wedijveren met steden als bijvoorbeeld Venetië.

Vanaf morgen gaan we langs de kust langzaam omhoog richting Pula in Istrië.

We zijn allen nog zeer gezond en genieten samen met volle teugen.

Hartelijke groeten,

Will en Chris en Corrie en Wim.

toos en ton

als jullie genieten doen wij dat ook. Goede reis

Joahn

Ja dan gaan jullie naar het mooi Istrie

Mientje Beenhakkers

Wat een mooie reis makken jullie en door het reisverslag en wat fantasie van mij is het net of ik een beetje meereis en geniet ik er ook van.
Corrie,Wim,Wil en Chris groetjes van Mientje en Theo.

René, Ilse en Stijn

Wat ziet het er daar prachtig uit! Wij zijn ondertussen ook weer terug uit het Zeeuwse. Het Parkfeest staat nu weer voor de deur.
Het valt wel op dat er bij deze fotoserie geen foto's van een terrasje zijn. Hebben jullie geen dorst meer??? ha ha
Groetjes en blijven genieten.

Nell

Jullie verslag gelezen en gezien dat jullie een geweldige reis hebben. Mooie foto's, zodat we mee kunnen genieten. a.s. maandag gaan we (An, Cis en ik) naar Braamt . Het weer werkt niet zo erg mee, maar we zien wel.
Geniet maar van je verdere reis en ik geniet van jullie verslag en de foto's.