Rondreis door Slovenië en Kroatië

Tweede verslag

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje over onze reis.

We hebben nog steeds mooi weer met temperaturen tussen 20 en 25 graden met veel zon.

Intussen hebben we uitgebreid de Stad Salzburg bezichtigt.Het is de geboorteplaats van Mozart.

We hebben o.azijn geboortehuis bekeken,de Dom,St Peters Kirche etc.

Ook hebben we een Diner-concert bijgewoond in de Hohenfestung.Het concert werd uitgevoerd door het 'Mozart's ensemble'met o.a 'Eine kleine Nachtmusik'Het diner was uitstekend en het uitzicht op de stad prachtig.

Daarna zijn we doorgereisd naar Feistritz im Rosental gelegen in de provincië Karinthië.Hier hebben we de stad Klagenfurt bezocht.

Vandaag zijn we aangekomen in Slovenië inhet plaatsje Bohinjska Bistrica gelegen aan de oevers van de Sava en devoet van de Julische Alpen.

Hierover later meer

Groeten Will en Chris en Corrie en Wim

Goof en Nel

Wij vinden het fantastisch om jullie op deze manier te kunnen volgen.
Geniet maar van alle mooie dingen !
Groeten van Goof en Nel

toosvanzon

Dat zijn allemaal mooie en goede berichten. Veel plezier en wachten de volgende berichtgeving af. Ton en Toos

nell

Net jullie tweede verslag van de reis gelezen.
Het lijkt mij een geweldig fijne vakantie en ik leef met jullie mee bij alle mooie reiservaringen enz. die jullie nog zullen tegenkomen. Goede reis allemaal.
Nell.

Marc Desiree Tim en Suzanne

Hoi allemaal,
hier ook alles goed. Suzanne heeft de avondvierdaagse gelopen en Tim is samen met mij de laatste tijd veel weg met de wielrenfiets.
groeten Marc en geniet er van!