Rondreis door Slovenië en Kroatië

Laatste verslag

Beste mensen,

Zoals eerder gemeld waren we vanuit Bohinj Bistrica in Slovenië de terugreis naar Nederland begonnen.

Voordat we daar vertrokken zijn hebben we nog enkele auto-ritjes door de Sloveense Alpen gemaakt over smalle zandpaden en hoge toppen.Spannend maar prachtig.

De dames waren intussen ook weg van de stad Bled ,dus daar hebben weook nog de nodige uurtjesdoorgebracht o.a. in het kasteel op de rots aan het meer van Bled.

Dan via de Karawanken-en Tauertunnels door Oostenrijk en Duitsland,waar we nog een bezoekje aan de stad Augsburg hebben gebracht,weer richting Nederland.

In het Limburgse Panningen hebben we nog overnacht om toch nog een keertje van heerlijke verse asperges te kunnen genieten.

Op 24 juni 2009waren we dan weer gezond en wel thuis van een fantastisch mooie trektocht door Kroatië en Slovenië.

Iedereen bedankt voor de getoonde belangstelling en reacties en is verder welkom voor meer info over onze reis.

Tot ziens,

Will en Chris en Corrie en Wim

joke

bedankt voor de mooie verhalen en fotos' Wij hebben er erg van genoten. ad en joke

lil en jock

ook wij hebben van jullie verhalen genoten ,
En nog bedankt voor jullie spontanen ontvangst'
Tot gauw

nell

Sorryvoor m'n late reactie,maar kben een paar dagen naar An in Busum geweest en van Dop en Ria oorde ik bij A.H., dat julie de 23e thuis zouden komen.
Wim en Corrie al gesproken en ben benieuwd naar nog meer verhalen over de vakantie
Tot ziens
Nell

Mark en Yvon

Hallo,

Prachtig verslag. Zijn jullie met de caravan gegaan. Mijn man en ik willen volgend jaar ook door Slovenie en Kroatie reizen per auto/caravan.

Will en Chris,Corrie en Wim

Beste Mark en Yvon.
Wij zijn met 2 echtparen gegaan en ons vervoer bestond uit een caravan met auto en een camper.
De wegen daar zijn prima en ook met de TomTom hebben we alle doelen kunnen bereiken.
Stuur Uw email-adres voor meer informatie.